augustus 08, 2007

I'ts been a while...

Ola!

Ik vond het hoog tijd om weer eens wat van me te laten horen. De laatste tijd had ik eigenlijk ook niet zoveel te melden, het leven gaat zeg maar... stabiel! Oh my god, dat ik dat nog eens zou zeggen. Maar het is een feit. Hier in Rotterdam nog steeds erg naar mijn zin en werk na mijn stage nu als freelancer bij Maasstad Weekbladen, supercool!

Dus tsja, als alles van een leien dakje gaat, dan valt er niets te spuien. Toch wilde ik jullie even laten delen in mijn nieuwste verslaving: briefgeheimen. Hannah, je hebt me er een heerlijke tijd-doder bijgegeven ;) .

Wat is het?
Geheimen van mensen, geschreven op vaak erg creatieve briefkaarten, anoniem opgestuurd naar de Amerikaanse Frank Warren (de bedenker van het project) of simpelweg naar NRCNEXT. De dingen die je leest houdt je niet voor mogelijk. Vaak zijn de gedeelde geheimen best shockerend, maar soms rollen de tranen van het lachen over mijn wangen.
Al met al prikkelen de geheimen de fantasie; twee zinnen kunnen een heel verhaal in mijn hoofd aan de gang zetten, ook al wil je dat soms niet.

Hoe dan ook, heerlijke tijdsverdrijving. Om er ook eens van te genieten, kijk op de sites: www.postsecret.blogspot.com voor de Amerikaanse kaarten, en op www.briefgeheimen.nl voor de Nederlandse variant.

Enjoy!

1 reacties:

Op 12:09 a.m. , Blogger Hannah zei...

ik wist niet dat er een nederlandse variant op postsecret was, cool!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage